نوشته شده توسط : ایران ماداس

تغییر رنگ زمینه با استفاده از سفارشی سازی پوسته ووردپرس

بسته به موضوع خود ، ممکن است بتوانید رنگ پس زمینه را با استفاده از سفارشی سازی پوسته ووردپرسی تغییر دهید. به شما امکان می دهد ظاهر سایت خود را به صورت واقعی و بدون نیاز به ویرایش کد ویرایش کنید.

برای دسترسی به سفارشی سازی پوسته ووردپرسی ، می توانید وارد وب سایت خود شوید و سپس به Appearance »Customize بروید.

با این کار سفارشی سازی پوسته باز می شود ، جایی که چندین گزینه برای تغییر طرح زمینه پیدا خواهید کرد. این شامل منوها ، رنگ ها ، صفحه اصلی ، ابزارک ها ، تصویر پس زمینه و موارد دیگر است.

گزینه های خاص موجود به این بستگی دارد که سایت شما از وردپرس استفاده می کند. برای این آموزش ، ما از موضوع پیش فرض بیست و بیست و یک استفاده می کنیم.

برای تغییر رنگ پس زمینه وب سایت خود ، پیش بروید و از منوی سمت چپ خود بر روی برگه تنظیمات "Colors & Dark Mode" کلیک کنید.

Go to Colors and Dark Mode settings

در مرحله بعدی ، باید روی گزینه "Background color" کلیک کنید و برای وب سایت خود رنگی انتخاب کنید. می توانید از ابزار انتخاب رنگ استفاده کنید یا کد رنگ Hex را برای پس زمینه خود وارد کنید.

Choose a background color

پس از اتمام تغییرات ، فراموش نکنید که روی دکمه "انتشار" کلیک کنید. اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کنید تا رنگ پس زمینه جدید را در عمل مشاهده کنید.

New background color example

ممکن است در طرح زمینه شما این گزینه در Theme Customizer موجود نباشد. در این صورت می توانید یکی از روش های زیر را امتحان کنید.





:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: